יום רביעי, 24 בפברואר 2010

המלצות לכיתות ב







הרשלה אדם עני וכימעט תמיד שמח.
יום אחד הוא הלך למיסעדה והיזמין ארוחה.
המלצרית אמרה: "אין לי מה להביא לך כי אתה עני ולא תוכל לשלם את הארוחה".
הרשלה אמר לה: "אים את לא תביאי לי ארוחה אני אעשה מה שאבי עשה".
המלצרית פחדה ומהר הכינה את הארוחה להרשלה ושאלה: "מה הייתה עושה"?
הרשלה אמר: "הייתי יושן בלי ארוחה".
כדאי לכם ליקרוא את סיפור כי הוא מצחיק,מעניין ואפשר לספר אותו להורים שלכם ולחברים שלכם.
אם ניתקלים במצב כמו המלצרית צריך לישאול מה מה הוא היה עושה ולא למהר להכין ארוחה.
יש ל עוד סיפור נוסף שניקרא ג'וחא.
פעם אחת הלך ג'וחא למסגד ושאל את הקהל: "אתם יודעים מה אני רוצה לספר לכם".
הקהל אמר: "לא".
ג'וחא אמר: "אים אתם לא רוצים שאני אספר לחם אני לא אספר".
וג'וחא הלך.
ג'וחא שוב בא למיסגד ושאל את הקהל: "אתם יודעים מה אני רוצה לספר לכם".
הקהל אמר: "כן".
ג'וחא אמר: "אים אתם יודעים אני לא צריך לספר לכם".
וג'וחא הלך.
ג'וחא שוב בא למיסגד ושאל את הקהל: "אתם יודעים מה אני רוצה לספר לכם"?
חלק מהקהל אמר "כן" וחלק "לא".
אז ג'וחא אמר: "מי שאמר כן יספר למי שאמר לא".
אי אפשר תמיד לענות על שאלות בכן ולא.
כידאי ליקרוא את סיפור ג'וחא כי הוא מצחיק.
הסיפור האחרון ניקרא חכמי חלם שבו הם מנסים לימצוא רעיון איך יאירו את הלילה.
ועים את זה תירצו לגלות אז תיקראו את: "המעשה בירח שאינו זורח".
כידאי ליקרוא את הסיפורים כי הם מצחיקים ומענינים ויש בהם מוסר השכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה