יום שלישי, 16 בפברואר 2010

ג'וחא נואם במיסגד

ג'וחא הוא איש בוגר, מצחיק וערבי.
עכשיו אני מספר סיפור שקראתי עים כיתתי קוראים לסיפור: "ג'וחא נואם במיסגד".
ג'וחא הלך למיסגד ואמר לקהל שמיתפללים:"אתם יודעים מה אני רוצה לומר לכם"?
הקהל שמיתפלל אמר: "לא".
ג'וחא אמר:טוב אים אתם לא רוצים לדעת אל תידעו".
וג'וחא הלך מהמיסגד.
הקהל שמיתפלל אמר:"פעם הבאה שג'וחא יבוא נומר כן".
ג'וחא בא למיסגד ואמר:"אתם יודעים מה אני רוצה לספר לכם"?
הקהל שמיתפלל אמר: "כן".
אז ג'וחא אמר אים אתם יודעים אני לא צריך לספר לכם".
וג'וחא הלך.
הקהל המיתפלל אמר: "פעם הבאה שג'וחא יבוא חלק יאומרו כן וחלק לא".
ג'וחא בא למיסגד ואמר: "האים אתם יודעים מה אני רוצה לומר לכם?
חלק מהקהל המיתפלל אמר כן וחלק לא.
ג'וחא אמר: "מי שאמר כן יספר למי שאמר לא.
מצחיק בסיפור: שג'וחא אמר מי שאמר כן יספר למי שאמר לא ואף אחד לא ידע.
מוסר ההשכל: שלא עונים כן ולא בכל שאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה