יום שישי, 5 בפברואר 2010

טיול לנחל אלכסנדר


ביום שלישי הלכתי עים הכית ה שלי לנחל אלכסנדר.


חשבתי שלא ההייתי בנחל אלכסנדר אבל ההייתי בנחל אלסנדר.


קודם אכלנו ארוחת בוקר ואחרי ארוחת הבוקר אני, אלון ודניאל ד אכלנו ביחד את הממתקים שהבאנו.


אבל ביגלל שדניאל ד לא הביא ממתקים אז אני ואלון שיתפנו אותו.


ביגלל שכיתה ג'1 הגיע אחרינו לנחל אז אני ואלון אמרנו שהם איטיים.


קודם הראו לנו את הנחל ואז הסבירו לנו דברים על הנחל.


עלינו על האוטובוס ונעסנו לצד השני של הנחל.


והסבירו שם עוד דברים על הנחל ואז הלכנו לבית ספר של מים,סירות ומגנים שם על הצבים.


אכלנו את ארוחת הצוהורים שלנו ואת שאר הממתקים עים שגיא.


הראו לנו מצגת על הצבים אחר כך חילקו אותנו לשני קבוצות אני ההייתי בקבוצה שהראו שם את הצבים שמטפלים בהם.


הסבירו לנו כול מיני דברים על כל אחד ואחד.


אז היתחלפנו ועשיתי עים הקבוצה שהייתי בא מידליות של צבים.


אחר כך חילקו לנו סימניות של נחל אלכסנדר והיה שם את הטלפון שלהם כי אים רואים צב מים על היבשה והוא פצוע אז צריך


להיתקשר אליהם או למידע או לבקר בנחל אלכסנדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה